کد خبر: ۱۳۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
۱۰ سارق موبایل قاپ توسط سرکلانتری هفتم پایتخت دستگیر شدند.
ناطقان: سرهنگ "جلیل موقوفه ای" سرکلانتر هفتم پایتخت با بیان این مطلب گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت گوشی همراه در محدوده سرکلانتری، ضمن تشکیل کمیسیونی در این خصوص، تیم های از سرکلانتری شناسایی سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تعداد گشت های انتظامی را در سطح کلانتری به خصوص در محدوده های آسیب پذیر افزایش تا اینکه ماموران کلانتری های ۱۱۶ مولوی و ۱۳۰ نازی آباد و ۱۶۰ خزانه موفق به شناسایی دستگیری ۱۰ سارق موبایل در ۱۰ عملیات جداگانه شدند.

سرهنگ موقوفه ای ادامه داد: تعداد ۳ تن از این متهمان، سارقان زور گیر و در بازرسی بدنی صورت گرفته از آنان تعداد ۱۸ گوشی مسروقه کشف شد.

وی در خاتمه گفت: متهمان هنگام فروش گوشی های مسروقه و یا پرسه زنی در سطح حوزه شناسایی و پس از بازجویی، برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین