کد خبر: ۱۳۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
محسن هاشمی گفت: در کنار تمام مسائل مطرح شده در رسانه ها، باید به مسائل دیگری نیز پرداخته شود. یکی از موارد مطرح شده این بود که عدم حمایت شورای شهر تهران از محمد علی نجفی سبب استعفا شده است. این تلقی به طور کامل اشتباه است.
ناطقان: محسن هاشمی در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران گفت: بحث استعفای شهردار تهران یک ماه قبل مطرح شده بود و امروز این استعفا مطرح می‌شود.

وی افزود: در کنار تمام مسائل مطرح شده در رسانه ها، باید به مسائل دیگری نیز پرداخته شود. یکی از موارد مطرح شده این بود که عدم حمایت شورای شهر تهران از محمد علی نجفی سبب استعفا شده اسرئیس شورای شهر تهرانت. این تلقی به طور کامل اشتباه است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به رای شورای شهر به محمد علی نجفی اظهارکرد: اعضای شورای شهر تهران از زمان رای به نجفی تا کنون هیچ گاه حمایت‌های خود از شهردار را دریغ نکردند.

هاشمی ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مطرح شده پیرامون استعفا، بن بست در مدیریت شهری است که این موضوع نیز به طور کامل اشتباه است. شورای شهر تهران در راس امور است و ما چنین بن بستی را نخواهیم داشت.

وی در رابطه با آرای مردم به اعضای شورای شهر گفت: باید تلاش کنیم که نظرات ما با نظرات مردم همگن بوده و به گونه‌ای عمل کنیم که با شهروندان تهرانی هماهنگ باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با نخستین بخش نامه شهردار تهران در سال ۹۷ خاطرنشان کرد: شهردار تهران با وجود بیماری به امور شهر پرداخته و اولین بخش نامه خود را در رابطه با شعار سال مبنی بر حمایت از تولید ملی صادر کردند.

هاشمی تاکید کرد: تولید ملی یکی از مولفه‌های بسیار مهم قدرت هر کشوری است و نشان دهنده وضعیت هر کشور از نظر پارامتر‌های مختلف از جمله اشتغال، رونق اقتصادی، اجتماعی و ... است.

وی اظهارکرد: امروزه در جهان در کنار تولید، بخش خدمات نیز بسیار مهم است و یکی از وظایف شهرداری تهران ارائه خدمت به شهروندان تهرانی است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین