کد خبر: ۱۳۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از ضرب و جرح عمدی زنی به قصد قتل همسرش خبر داد.
ناطقان: رضا زارعی از ضرب و جرح عمدی فردی به قصد قتل همسرش خبر داد و اظهار کرد: زنی در همدان قصد قتل همسرش را داشت که با این هدف 19 ضربه به او وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه این زن با کلنگ به قصد کشتن همسرش را می‌زند که خوشبختانه فرد جان سالم به در برده است، گفت: مرد 35 ساله از ناحیه سر و صورت با ضربات همسرش دچار جراحت شدید شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان خاطرنشان کرد: مرد مصدوم بعد از به هوش آمدن در بیمارستان درباره علت و نحوه درگیری و چگونگی بروز جراحت اظهار بی‌اطلاعی کرد.

وی با اشاره به اینکه مستندات موجود و تحقیقات فنی مشخص کرده ضرب و جرح توسط زن جوان انجام شده است، افزود: تحقیقات تکمیلی پلیس عدم سازگاری بین این زوج را نشان داده است.

زارعی بیان کرد: زن جوان به علت سوءظن، بدرفتاری و بداخلاقی شوهر نقشه قتل او را هنگام‌ خواب طراحی می‌کند که این اقدام وی نافرجام ماند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین