کد خبر: ۱۳۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
مردی که چند روز قبل برادر خود را به علت اختلافات خانوادگی در بیابان‌های اطراف شهرستان دلیجان با اسلحه دست ساز به قتل رسانده بود،دستگیر شد.
ناطقان: سرهنگ علی هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: در شب یازدهم فروردین  گزارشی در خصوص کشف جسدی مردی جوان در بیابان‌های اطراف یکی از روستا‌های شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس و پزشکی قانونی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در معاینه‌ای که از جسد به عمل آمد، مشخص شد که این فرد که اهل و ساکن یکی از روستا‌های شهرستان بود، در محل نگه داری احشامش از چند ناحیه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان باخته است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات کارآگاهان پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد و در مرحله نخست، بستگان و آشنایان این فرد مورد بازجویی‌های تخصصی پلیس قرار گرفتند.

سرهنگ هاشمی ادامه داد: در روند تحقیقات، سرانجام سرنخ‌هایی از دست داشتن برادر مقتول در این قتل به دست آمد و با هماهنگی این مرجع قضایی او دستگیر شد.

وی در ادامه با اشاره به اعتراف قاتل به قتل برادر خود گفت: متهم با توجه به اسناد و مدارک موجود به قتل برادر خود به علت برخی اختلافات خانوادگی با شلیک گلوله از یک اسلحه دست ساز اعتراف کرد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با راهنمایی قاتل، سلاح استفاده شده در این قتل در بیابان‌های اطراف محل حادثه کشف شد و مراحل تکمیل تحقیقات و روند رسیدگی قانونی به پرونده با هماهنگی مرجع قضایی در حال پیگیری است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین