کد خبر: ۱۳۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
علیخانی:
عضو شورای شهر تهران گفت: شارژ یک میلیون تومانی حساب شهروندی برای استفاده از طرح ترافیک کار غیرقانونی است و شهرداری باید در این زمینه پاسخگو باشد.
ناطقان: محمد علیخانی، در پاسخ به اظهارات دوباره محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران که گفته باید همه گروه‌هایی که می‌خواهند از مجوز سالانه ورود به طرح ترافیک استفاده کنند یک میلیون تومان حساب شهروندی خود را شارژ کنند گفت: این کار غیر قانونی است و نمی‌دانم آقای پورسید آقایی چرا این موضوع را مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه در مصوبه شورای شهر نیامده که باید افراد قبل از استفاده یک میلیون تومان حساب شهروندی خود را شارژ کنند گفت: شهرداری باید مشخص کند که حساب شهروندی که باز می‌شود به نام شهرداری است یا به نام شهروند اگر به نام شهروند است کسی حق ندارد در موجودی شخصی افراد سرک بکشد، به فردی ارتباط ندارد که در موجودی حساب افراد یک میلیون تومان است یا صد هزار تومان.

علیخانی گفت: شهرداری باید مشخص کند که از چه مکانیزمی می‌خواهد این کار را انجام دهد این در حالی است که اصلا در مصوبه شورا این موضوع نیامده است.

وی تاکید کرد: از پور سیدآقایی دعوت می‌شود تا در جلسه سه‌شنبه کمیسیون عمران حضور یابد و در این باره پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه هزینه ورود برخی از افراد  به محدوده طرح ترافیک کمتر از یک میلیون تومان می‌شود گفت: اصلا شاید یک فرد بخواهد یک بار در هفته وارد محدوده طرح شود چرا باید از قبل پول خود را در حساب بلوکه کند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر درخصوص مهلت ثبت‌نام برای طرح ترافیک گفت: هر سال در دی ماه کار آغاز می‌شد امسال از اواخر اسفند سایت باز شده و مهلت ثبت‌نام قطعا بیشتر است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین