کد خبر: ۱۳۵۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام از کشف 10 تن و 400 کیلو گرم برنج هندی قاچاق خبر داد .
ناطقان: سرهنگ «علی مهری» اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» و تأکید سردار فرمانده انتظامی استان ایلام، در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالای قاچاق به داخل استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان مراتب را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند .

وی افزود: مأموران پلیس در یک عملیات طراحی شده مقدار 10 تن و400 کیلوگرم برنج قاچاق هندی به ارزش 780 میلیون ریال را کشف و ضبط کردند .

رییس پلیس آگاهی ایلام یادآور شد: یکی از اولویت‌های پلیس آگاهی در سال جاری مبارزه با قاچاق کالا و ارز است و با هرگونه فعالیت غیر قانونی مخلان اقتصاد کشور با جدیت برخورد می‌شود .

مهری تاکید کرد: عموم مردم چنانچه متوجه فعالیت قاچاقچیان شدند، مراتب را از طریق شماره 130‌ با پلیس آگاهی در میان بگذارند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین