کد خبر: ۱۳۵۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
روز چهارم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند با کسب دو طلا و ششمین رکورد ورودی B المپیک جوانان برای تیم ملی شنای ایران به پایان رسید.
ناطقان: به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، صبح امروز(سه‌شنبه) مرحله مقدماتی روز چهارم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند پیگیری شد. نمایندگان ایران سه ماده ۱۰۰ متر پشت،۲۰۰ متر قورباغه و ۵۰ متر پروانه در رده سنی جوانان به آب زدند و  جواز حضور در فینال دو ماده‌ را بدست آوردند.

علی فتحی بعنوان اولین نمیانده تیم ملی در مرحله فینال روز چهارم مسابقات در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت به آب زد. این شناگر جوان موفق شد با زمان ۵۹:۳۵ به کار خود پایان دهد و یک طلای دیگر در کارنامه ایران ثبت کند.

در ادامه سهران و یاوری که صبح امروز(سه‌شنبه) جواز حضور در فینال ماده ۵۰ متر پروانه را کسب کرده بودند با حریفان خود به رقابت پرداختند. متین سهران در مرحله فینال رکورد خود را بهبود بخشید و علاوه بر کسب رکورد ورودی B المپیک جوانان بر سکوی نخست ایستاد و طلای این ماده را بر گردن آویخت. این شناگر جوان تیم ملی ایران ۵۰ متر پروانه را در مدت زمان ۲۵:۷۲ شنا کرد. علیرضا یاوری نیز با ثبت زمان ۲۶:۱۳ به کار خود پایان داد و چهارم شد.

نتایج  شناگران تیم ملی ایران در روز چهارم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند/سه‌شنبه۲۰ فروردین ۱۳۹۷:

ماده ۱۰۰ متر پشت رده سنی جوانان:

علی فتحی با   ثبت زمان ۵۹:۳۵ بر سکوی نخست ایستاد.

ماده ۵۰ متر پروانه رده سنی جوانان:

متین سهران با ثبت زمان  ۲۵:۷۲ بر سکوی نخست ایستاد.  (کسب ورودی B)
علیرضا یاوری با ثبت زمان  ۲۶:۱۲ چهارم شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین