کد خبر: ۱۳۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
متخصص تغذیه گفت: برای اینکه پوست بعد از رژیم شل نشود باید رژیم غذایی خاص را رعایت کرد.
ناطقان: مرجان مینافرد اظهار داشت: بسیاری از افرادی که وزن بالا دارند، یکی از نگرانی های انها برای رژیم گرفتن این است که چگونه بعد از لاغری پوست بدنشان شل و افتاده نشود. برخی اقدام به انجام عمل جراحی می کنند و برخی راهکاری برای رفع این مشکل ندارند.

وی ادامه داد: راهکار آسان رفع این مشکل بدون عمل و هزینه، رعایت رژیم خاص غذایی و قرار دادن برخی مواد غذایی در وعده های غذایی است.

به گفته این متخصص تغذیه بدن باید پروتئین به مقدار کافی مصرف کند که  حاوی کلاژن باشد.

مینا فرد افزود: بهتر است افراد مواد غذایی حاوی ویتامینA مصرف کنند. بهترین منابع هویج، سیب زمینی شیرین،سبزیجات زرد نارنجی پخته شده هستند.

این متخصص تغذیه تصریح کرد: باید منابع غذایی حاوی ویتامین Bکمپلکس مانند جو، تخم مرغ،موز و انواع جوانه مصرف شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر ویتامین ها میوه به مقدار کافی مصرف شده و ماساژ هفتگی با سونا خشک و روغن زیتون  نباید فراموش شود. همیشه این افراد باید بطری آب داشته باشند و نباید احساس تشنگی کنند. موضوع دیگر استفاده از مکمل است. اسید امینه BCAA، گلوتامین، پروتئین whey و نیز از مکمل‌های مولتی ویتامین بهره ببرید.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین