کد خبر: ۱۳۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
تیم فوتبال رم توانست شکست چهار بر صفر را برابر بارسلونا جبران و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. لیورپول نیز با شکست منچسترسیتی توانست در جمع چهار تیم برتر این بازی ها قرار بگیرد.
ناطقان: دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب آغاز شد و دو تیم راه یافته به نیمه نهایی شناخته شدند.

در یکی از مهمترین بازی ها منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد برابر لیورپول قرار گرفت و دو بر یک از مهمانش شکست خورد.

سیتی خیلی زود توسط گابریل ژسوس به گل رسید. مهاجم برزیلی در دقیقه دو گلزنی کرد. در ادامه میزبان لیورپول را تحت فشار قرار داد و فرصت های گلزنی زیادی را روی دروازه قرمز پوشان ایجاد کرد. با این حال توپ از خط عبور نکرد. این بازی تنش زیادی داشت و چند بار بازیکنان با هم درگیر شدند. داور پنج بار مجبور شد از کارت زرد استفاده کند. متیو لاهوس یک گل سالم سیتی را قبول نکرد. سانه در حالی ضربه اش را وارد دروازه لیورپول کرد که در موقعیت آفساید قرار نداشت. همچنین ضربه برناردو سیلوا به تیرک دروازه برخورد کرد. در نهایت این نیمه با پیروزی یک بر صفر سیتی پایان یافت. داور در پایان نیمه اول پپ گواردیولا را به علت اعتراض از بازی اخراج کرد.

در نیمه دوم میزبان باز هم سعی در باز کردن دروازه لیورپول داشت اما شاگردان یورگن کلوپ بازی بهتری نسبت به نیمه اول به نمایش گذاشتند و سعی داشتند با تاخیر و حفظ توپ اجازه ندهند حریفشان آن ها را تحت فشار قرار دهد. در ادامه محمد صلاح در دقیقه 56 توانست گل مساوی را به ثمر برساند و سیتی را از جبران نتیجه ناامید کند. شاگردان گواردیولا پس از این گل نتوانستند بازی خوب خود در نیمه اول را دوباره به نمایش بگذارند و  دروازه شان بار دیگر باز شد. روبرتو فیرمینیو این گل را در دقیقه 77 به ثمر رساند. لیورپول در مجموع با پیروزی پنج بر یک به نیمه نهایی صعود کرد.

در دیگر بازی رم در ورزشگاه خود برابر بارسلونا قرار گرفت و توانست با سه گل حریف قدرتمندش را شکست دهد.

میزبان خیلی زود و در دقیقه پنج توسط ادین ژکو به گل رسید. تیم ایتالیایی در نیمه اول برتری داشت و ضربات زیادی به سمت دروازه زد. بارسلونا نیز چند موقعیت داشت اما به گل تبدیل نشد. در نهایت نیمه اول با پیروزی رم به پایان رسید.

میزبان در نیمه دوم هم به دنبال گل بود. این تیم حداقل به دو گل نیاز داشت که این اتفاق رخ داد. داور دقیقه 57 یک پنالتی به نفع رم اعلام کرد و دنیله دِ روسی دروازه بارسا را برای دومین بار باز کرد. رم حمله های خود را بیشتر کرد و در دقایق پایانی مارک آندره تراشتگن دروازه تیمشان را نجات داد. با این حال رم لحظاتی بعد توسط مانولوس به گل رسید. هواداران تیم ایتالیایی سر از پا نمی شناختند. بارسا بهت زده در دقایق باقی مانده حمله کرد اما نتوانست گلی به ثمر برساند و از این رقابت‌ها حذف شد. رم در کمال شگفتی به دور بعد صعود کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین