کد خبر: ۱۳۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
سخنگوی بانک مرکزی، اظهارات رئیس را اصلاح کرد
در حالی که رییس دفتر روحانی در روزهای اخیر اعلام کرد: "هدف دولت فیلتر پیام رسانهای پرمخاطب نیست" انتقادات تند سیف به نقش تلگرام در نا آرامیهای ارزی با واکنش منفی مردم مواجه شد، که احتمالا با تذکر مقامات دولت به سیف، سخنگوی بانک مرکزی به اصلاح اظهارات رئیسش پرداخت.
ناطقان: سخنگوی بانک مرکزی در واکنش به انتقاد کاربران فضای مجازی از اظهارات روز گذشته ولی ا. سیف گفت: سیف یکی از دلایل التهاب بازار ارز را اعلام نرخ های غیر واقعی در تلگرام دانست. اشاره او، مشخصا 2 کانالی است که در خارج از کشور، بازار را ملتهب کرده و می کند. گویا از این حرف وی، مخالفت با تلگرام تعبیر شده. او از طرفداران جدی آزادی این پیام رسان است و از بهره گیرندگان آن.

11

به گزارش ناطقان؛ روز گذشته رئیس کل بانک مرکزی در صحن علنی مجلس گفت: بازار در سنوات گذشته در تعطیلات تا ۱۵ فروردین هیچ تحرکی نداشته، اتفاقاتی که رخ داد متأسفانه در فضاهای تلگرامی و مجازی بوده و با اعلام قیمت‌ها التهاب ایجاد کرد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین