کد خبر: ۱۳۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۲ تن از اخلالگران بازار ارز خبرداد.
ناطقان: سردار حسین رحیمی گفت: نیروی انتظامی تهران بزرگ در راستای افزایش امنیت اقتصادی و نیز ایفای وظایف ضابطیت خود در اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مصوبات هیئت محترم دولت حضور چشمگیر و مستمر در بازار ارز دارد.

وی افزود: با هماهنگی مقامات قضایی نسبت به دستگیری افرادی که قانون و مصوبه دولت را در این خصوص نقض کنند سریعا و قاطعانه اقدام خواهیم کرد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر از اخلالگران بازار ارز خاطرنشان کرد: در بستر فضای مجازی نیز با رصد‌های سایبری یک گروه که به شکل‌های مختلف فضا را ملتهب و با اقدامات غیرقانونی موجب اخلال در بازار شده بودند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی به پلیس فتا احضار شدند که تحقیقات مقدماتی در حال انجام است.

سردار رحیمی تاکید کرد: با هماهنگی بانک مرکزی صرافی‌های فاقد مجوز پلمپ خواهند شد که تاکنون در خصوص ۱۶ واحد اقدام شده است. 

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین