کد خبر: ۱۳۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
۲۲ فروردین، سومین روز پاک سال جاری بود و پیش بینی ها نشان می‌دهد آخر هفته نیز هوای تهران سالم و در حد شرایط استاندارد است.
ناطقان: لیلا نظری، سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در این باره گفت: روز چهارشنبه، سومین روز پاک از ابتدای سال جاری تاکنون بوده و شاخص هوا روی عدد ۴۴ بود. به گفته وی، از ابتدای سال جاری تاکنون هوا ۳ روزی پاک، ۱۴ روز سالم و ۵ روز ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است و شمار روزهای سالم تا آخر هفته به ۱۶ خواهد رسید.

همچنین حسین شهبازی مدیر واحد پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در روز پنجشنبه ۲۳ فروردین، با افزایش میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر، برای برخی ساعات به ویژه شبانگاه وزش باد شدید با بزرگی بین ۸ تا ۱۱ متربرثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب شرقی، بارش پراکنده و خفیف و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود. بر این اساس انتظار می رود وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در روز پنجشنبه در شرایط سالم قرار داشته باشد. با برقراری شرایط جوی ناپایدار در روز جمعه، در برخی ساعات بارش باران و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین