کد خبر: ۱۳۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور کیفرخواست تعدادی از متهمان آشوب‌‌ خیابان پاسداران خبر داد.
ناطقان: غلامحسین اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده متهمان آشوب خیابان پاسداران اظهار کرد: پرونده محمدثلاث که در حادثه خیابان سوار اتوبوس شده و سه مأمور نیروی انتظامی را زیر گرفته بود، با اعتراض متهم به حکم دادگاه مبنی بر قصاص نفس، برای رسیدگی در مرحله تجدیدنظر به دیوان عالی کشور ارسال شد.

رئیس‌کل دادگستری استان تهران افزود: امیدواریم دیوان عالی کشور در نخستین فرصت، بتواند این پرونده را رسیدگی کرده و نظر خود را بدهد.

اسماعیلی اضافه کرد: در خصوص مابقی متهمان آشوب خیابان پاسداران نیز، برای تعدادی از آنها کیفرخواست صادر و پرونده‌ها به دادگاه ارسال شده اما بعید می‌دانم منتهی به صدور رأی شده باشد.

محمدرضا ثلاث راننده اتوبوسی بود که در شب حادثه خیابان پاسداران در گلستان هفتم، سه تن از مأموران نیروی انتظامی را زیر گرفت و به‌شهادت رساند. او در همان شب توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر و برای وی پرونده قضایی تشکیل شد که نهایتاً با صدور کیفرخواست به‌اتهام قتل عمد سه مأمور نیروی انتظامی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

متهم این پرونده در سه جلسه محاکمه شد که آخرین جلسه، 27 اسفند 96 بود. متهم در دفاعیات خود در دادگاه مدعی شده که عمداً مأموران نیروی انتظامی را زیر نگرفته است.

رئیس شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران که از این پرونده به‌عنوان یکی از کاملترین پرونده‌های قضایی یاد کرده، دوشنبه 28 اسفند سال 96 حکم متهم این پرونده را صادر و وی را به قصاص محکوم کرد.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین