کد خبر: ۱۳۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
دادستان قزوین از کاهش 20 درصدی جرائم در این استان در تعطیلات نوروز خبر داد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، اسماعیل صادقی با اشاره به حضور مسافران نوروزی در این استان گفت: در این ایام حدود 23 میلیون خودرو به صورت رفت و برگشت از محورهای قزوین به رشت، زنجان و همدان در ایام تعطیلات تردد داشتند.
دادستان قزوین با ابراز رضایت از عملکرد پلیس در ایام تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته حضور پلیس در صحنه و نحوه اعمال قانون و نحوه رفتار با رانندگان متخلف بسیار خوب و رضایت بخش بود که به همین خاطر کاهش 18 درصدی توقیف خودرو در استان نسبت به گذشته اتفاق افتاد.
وی افزود: در ایام تعطیلات همکاران ما در دادسراهای استان حضور فعالی داشتند به طوری که 400 پرونده در تعطیلات نوروز منتهی به قرار تأمین و تصمیم قضایی شد که آمار قابل توجهی است.
صادقی تاکید کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی استان، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های ذی ربط کاهش 20 درصدی جرائم در تعطیلات نوروز 97 حاصل شد.
وی با بیان این موضوع که کاهش جمعیت کیفری زندان یکی از سیاست‌های قوه قضاییه است، گفت: در بحث کاهش جمعیت کیفری زندان که یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی در استان است اقدامات خوبی صورت پذیرفته که با اعمال بخشنامه‌های عفو و مرخصی نوروز رشد قابل توجهی را در بحث اعطاء مرخصی به زندانیان را داشتیم که در مجموع کاهش 12 درصدی جمعیت کیفری زندان در استان محقق شد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین