کد خبر: ۱۳۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹
سرور جباروف که در دقایق پایانی نیمه اول مصدوم شده بود در ابتدای نیمه دوم بار دیگر به ترکیب استقلال بازگشت.
ناطقان: دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر که از ساعت 17 و در حضور حدود 3 هزار تماشاگر در زیر بارش باران در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شده است، با تساوی یک بر یک در جریان است.

* سرور جباروف که در دقایق پایانی نیمه اول  پس از برخورد با تیموریان دچار مصدومیت شده و برای مداوا به بیرون از زمین رفته بود، در ابتدای نیمه دوم بار دیگر به ترکیب استقلال بازگشت.

* تیموریان که در نیمه اول یک کارت زرد دریافت کرده بود در اوایل نیمه دوم خطای دیگری را روی شجاعیان مرتکب شد که این موضوع با اعتراض شدید شفر همراه بود. سرمربی استقلال معتقد بود داور باید با نشان دادن کارت زرد دوم تیموریان را از بازی اخراج می‌کرد.

* در دقیقه 59 سیداحمد موسوی بعد از تعویض قصد رفتن به رختکن را داشت که از این کار منصرف شد و روی نیمکت نشست.

* در دقیقه 67 اشتباه کمک داور در اعلام نکردن ضربه کرنر به سود گسترش فولاد باعث اعتراض بازیکنان این تیم شد که با تصمیم داور ضربه کرنر اعلام شد، پس از این اتفاق این بار این بازیکنان استقلال بودند که به داور معترض شدند.
منبع: فارس
برچسب ها: شفر ، اعتراض ، جباروف
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین