کد خبر: ۱۳۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
پس از انتصاب سرپرست برای فدراسیون آماتوری ورزش کارگری توسط وزیر ورزش، رئیس پیشین این فدراسیون گفت: من مشکل بازنشستگی خود را با سازمان بازرسی کل کشور حل کرده بودم و مشکلی برای ادامه فعالیت در این فدراسیون نداشتم.
ناطقان: سید امیر حسینی پس از انتصاب جواد رمضی به عنوان سرپرست فدراسیون آماتوری ورزش کارگری اظهار کرد: من در جریان این موضوع نبودم و الان مطلع شدم که برای من جایگزین انتخاب شده است. البته با توجه به صحبتی که قبلا با سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان داشتم وی به من تاکید کرد که مشکل بازنشستگی خود را با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حل کنم. من نیز مسائل بازنشستگی خود را با سازمان بازرسی حل کردم و آنها نیز گفتند ادامه فعالیتم در این فدراسیون بلامانع است.

رییس پیشین فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: پیش از این سلطانی‌فر و ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این زمینه نشستی داشتند و وزیر تعاون از سلطانی‌فر درخواست کرده بود که برای این فدراسیون سرپرست معرفی کند و سلطانی‌فر به من عنوان کرده بودند که با توجه به مساله بازنشستگی باید هرچه سریع‌تر این مساله را با وزارت تعاون حل کنم تا مشکلی برای ادامه فعالیتم در این فدراسیون وجود نداشته باشد. البته من مستندات خود را که شامل درجه ایثارگری من بود، به وزارتخانه ارائه دادم و آن‌ها نیز به داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی ارائه داده بودند تا این مشکل حل شود. هرچند که سازمان بازرسی کل کشور پیش از این اعلام کرده بود که هیچ مانعی برای ادامه فعالیت من در این فدراسیون وجود ندارد اما به هر صورت دوستان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دنبال بهانه‌ای بودند تا از این فرصت استفاده کنند و برای فدراسیون سرپرست انتخاب کنند.
وی گفت: دوستان علاقه‌مند بودند از این بهانه استفاده کنند تا فرد دیگری را منصوب کنند. به هر صورت من دوست داشتم تجربیاتم را در اختیار این فدراسیون قرار دهم و افتخار بزرگی برای من بود. ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی عنایت ویژه ای به من داشتند.
او ادامه داد: از تمام انجمن ها و هیات ها تشکر می کنم و آرزو دارم مجمع انتخاباتی این فدراسیون نیز همانند فوتبال و کشتی به جایی برسد که دخالت دولت به حداقل برسد.

امیرحسینی ادامه داد: وقتی انتخاباتی از طریق مجامع انجام می‌شود بهتر است که قبل از پایان دوره ریاست فرد منتصب شده، برای راس آن فدراسیون تصمیم گرفته نشود. باید جایگاه‌ها به درستی تعریف شود و کسانی که قرار است در ورزش کارگری خدمتگزار باشند، کار خود را به خوبی پیش ببرند اما ظاهرا درک درستی از مشارکت مدنی وجود ندارد. به هر صورت من آرزوی موفقیت برای رییس آینده این فدراسیون دارم.

او خاطرنشان کرد: هر کسی که می‌خواهد در ورزش کارگری خدمت کند، باید از حمایت‌های لازم برخوردار باشد. من در طی مدتی که به عنوان رییس فدراسیون ورزش کارگری بودم، بیش از 52 رویداد برگزار کردم و همچنین بیش از 5 هزار نفر در مسابقه‌های قهرمانی کشور شرکت کردند و 9 رویداد بین‌المللی در طی این مدت برگزار شده است، بدون آنکه از حمایت دولت، وزارت ورزش و جوانان و وزارت کار و تعاون بهره‌مند شوم. تنها از طریق انجمن‌ها و هیات‌های ورزشی و جذب اسپانسرها توانستم عملکرد موفقی را در ورزش کارگری داشته باشم.

امیرحسینی اظهار کرد: امیدوارم که مسئولان به انتخابات مجامع و همچنین مشارکت مردم احترام قائل شوند و کسی که در انتخابات مجامع به عنوان رییس فدراسیون منصوب می‌شود بدون دلیل خاصی او را کنار نگذارند. من از وزیر ورزش تشکر می‌کنم که چنین بار سنگینی را از روی دوش من برداشت.

امیرحسینی در پایان گفت: برای کسی که به عنوان رییس آینده این فدراسیون منصوب خواهد شد آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در ادامه مسیر بتواند در توسعه و پیشرفت ورزش کارگری گام‌های موثری را بردارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین