کد خبر: ۱۳۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
معاون وزیر کار:
پاک سرشت معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص فیلترینگ تلگرام گفت: ما باید به عواقب اقتصادی و نتایج این تصمیم آگاهی کامل داشته باشیم، زیرا این امکان وجود دارد که نتایج غیرقابل جبرانی داشته باشد.
ناطقانسلیمان پاک‌سرشت امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تاثیر فیلترینگ تلگرام در معیشت مردم اظهار کرد:  برای بدست آوردن اطلاعات باید به سازمان‌های ذی ربط مراجعه کرد، چرا که آمارهای متفاوتی در این زمینه وجود دارد، اما حجم قابل توجهی از افراد طریق کسب و کارهای الکترونیکی فعالیت می‌کنند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی پیرامون افرادی که بعد از فیلترینگ تلگرام بیکار خواهند شد،   ادامه داد:  آنچه مسلم است این است که این کوچ به راحتی رخ نخواهد داد. ما باید به عواقب اقتصادی و نتایج این تصمیم آگاهی کامل داشته باشیم زیرا این امکان دارد که نتایج غیرقابل جبرانی داشته باشد و به نظر من تصویر مشخصی از این امر وجود ندارد.

به گزارش ناطقان؛ پیش از این واعظی (رئیس دفتر رئیس جمهور) تاکید کرد: هدف دولت در حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی فیلترینگ یا ایجاد محدودیت برای پیام‌رسان‌های پرمخاطب و مورد استفاده عمومی مردم نیست، هدف از بین رفتن انحصار نرم‌افزارهای خارجی است.
برچسب ها: فیلتر ، تلگرام ، اشتغال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین