کد خبر: ۱۳۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
مادر هفدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان شهید پاسدار «حجت‌الله نوچمنی» گفت: اصلا گریه نمی‌کنم تا دشمن با اشک چشمانم شادمان نشود، تمام زندگی‌ام را فدای رهبر خوبمان سیدعلی خامنه‌ای می‌کنم.
ناطقان: تاجی باصری مادر 70 ساله شهید مدافع حرم «حجت‌الله نوچمنی» که 9 فرزند دارد «هفت پسر و دو دختر» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حجت‌الله پسر پنجمم است همیشه نماز شب می‌خواند و آرزویش شهادت بود خوشحالم از اینکه پسرم در راه اسلام و ولایت به آروزیش رسید.
این مادر شهید در فراغ پسرش نه تنها اشک نمی‌ریزد بلکه از عمق جان و باصلابت تمام و باافتخار می‌گوید: اصلا گریه نمی‌کنم تا دشمن با اشک چشمانم شادمان نشود، تمام زندگی‌ام را فدای رهبر خوبمان سیدعلی خامنه‌ای می‌کنم.
باصری می‌افزاید: پسرم داوطلبانه به سوریه و کربلا می‌رفت، اگر اشتباه نکنم و ذهنم درست کار کند حجت‌الله سومین بار بود که برای ماموریت به سوریه رفت، خیلی وقت‌ها هم به ما نمی‌گفت که عازم سفر است.
این مادرشهید از خصوصیات حجت‌الله می‌گوید: واقعا پسر خوب و دوست‌داشتنی بود، بااخلاق و مردمدار و بامحبت بود همیشه به پدر و مادرش احترام می‌گذاشت، بگذارید راحت بگویم پسرم از هر جهت 20 و نمونه بود، او برای اینکه به اهل بیت علیه‎السلام جسارت نشود، مردم در امنیت باشند به جنگ با دشمن رفت.
باصری ادامه داد: پسرم وصیت کرد که بعد از شهادت او را در امامزاده روشن‎آباد تدفین کنیم، من از اینکه پسرم شهید شده اصلا ناراحت نیستم و به او افتخار می‎کنم حتی اگر 6 پسر دیگرم برای دفاع از امام و میهن، دین و ناموس به جنگ دشمن بروند خیالی ندارم و همه زندگی‎ام را فدای سیدعلی خامنه‎ای می‎کنم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین