کد خبر: ۱۳۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
کریمی گفت:متقاضیان ارز مسافرتی ابتدا باید به شعب بانک ملی و بانک سامان در داخل شهرها مراجعه کنند.
ناطقان: محمدعلی کریمی در یک بخش خبری تلویزیونی  با اشاره به اینکه مسافران برای دریافت ارز مسافرتی نباید تنها به فرودگاه‌ها مراجعه کنند گفت:همانطور که در اطلاعیه های بانک مرکزی  اعلام شده افرادی که ارز مسافرتی برای سفرهای خارج از کشور نیاز دارند ابتدا باید با در دست داشتن مدارک مربوطه به شعب بانک ملی  و بانک سامان در داخل شهرها مراجعه کنند.

کریمی ویزای کشور مقصد، گذرنامه، بلیت و رسید عوارض خروج را به عنوان مدارک لازم برای دریافت ارز مسافرتی از شعب بانکهای عامل داخل شهر عنوان کرد و افزود:  متقاضیان دریافت ارز مسافرتی باید مدارک مذکور را به شعب داخل شهر تحویل دهند و از شعب بانک ملی و سامان در مبادی خروجی و گذرنامه، ارز خود را دریافت کنند.

سخنگوی بانک مرکزی ادامه داد: بنابراین تاکید می کنیم مسافران مستقیما به فرودگاه برای دریافت ارز مسافرتی مراجعه نکنند و حتما مدارک مربوطه را پس از تحویل به یکی از شعب بانکهای عامل در داخل شهر و دریافت رسید، در فرودگاه با ارائه رسید شعبه تحویل دهنده مدارک، ارز خود را دریافت کنند.

کریمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بانکهای ملی و سامان به عنوان بانکهای عامل پرداخت ارز مسافرتی تعیین شدند ادامه داد: به تدریج سایر شعب پرداخت ارز مسافرتی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: در خصوص ارزهای دانشجویی و درمان نیز به همین ترتیب متقاضیان باید از طریق شعب بانکهای تجارت و سامان تقاضای خود را اعلام کنند و پس از ارائه گواهی های لازم مربوط به وزارت علوم و وزارت بهداشت نسبت به دریافت ارز مورد نیاز در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین