کد خبر: ۱۳۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: درگیری دسته جمعی 2 طایفه در یکی از روستاهای ملایر و استفاده از سلاح شکاری منجر به مجروحیت چهار تن شد.
ناطقان: سعید کتابی اظهار کرد: شب گذشته در جریان درگیری دسته جمعی در این روستا، 2 تن اقدام به استفاده از سلاح گرم و تیراندازی با سلاح شکاری می کنند.

وی اضافه کرد: تیراندازی شب گذشته منجر به زخمی شدن چهار تن از اعضای یک طایفه شده که مجروحان به بیمارستان ملایر منتقل می شوند.

وی بیان کرد: 2 تن از مجروحان این درگیری از بیمارستان مرخص شدند و در حال حاضر 2 تن دیگر در بیمارستان بستری هستند.

معاون فرماندار ملایر گفت: هشت تن از مسببان و عوامل اصلی این نزاع بازداشت شدند و تلاش پلیس برای دستگیری 2 تن دیگر ادامه دارد.

کتابی درباره انگیزه این درگیری دسته جمعی گفت: طرف های درگیری در مجاورت و همسایگی یکدیگر زندگی می کنند و به علت اختلاف بر سر زمین مسکونی با هم درگیر می شوند.

وی توضیح داد: یکی از طرف ها اقدام به ساخت منزل مسکونی کرده که همسایه با ادعالی مالکیت بر این زمین از ساخت و ساز جلوگیری می کند و این اقدام زمینه ای برای بروز تنش بین آنها می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر اظهار کرد: یکی از طرف های درگیری به جای حل مسالمت آمیز این موضوع، اقدام به استفاده از سلاح شکاری مجاز می کند.

کتابی گفت: عوامل انتظامی شبانه تمامی مسببان این نزاع دسته جمعی را دستگیر کرده و تا پاسی از شب برای برقراری امنیت، در این روستا حضور می یابند.

وی افزود: همچنین نشستی با حضور بخشدار و فرمانده انتظامی شهرستان با ریش سفیدان و بزرگان این 2 طایفه برگزار شد تا شاهد انتقام جویی و تداوم این درگیری نباشیم.

وی یادآوری کرد: این 2 طایفه پیشتر نیز به علت یکسری مشکلات با یکدیگر درگیر شده بودند و زمینه و بهانه برای بروز نزاع دسته جمعی را داشتند.

اوایل فروردین ماه نزاع دسته جمعی 2 طایفه در روستای 'هلور' شهرستان کبودرآهنگ منجر به مرگ مرد 45 ساله شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین