کد خبر: ۱۳۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
مولاوردی:
دستیار رییس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: در دولت قائل به این هستیم که انحصار استفاده از پیام‌رسان خارجی شکسته شود، اما این حق را نیز برای شهروندان باید قائل باشیم که بتوانند از میان گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی انتخاب داشته باشند.
ناطقان: شهیندوخت مولاوردی طی مصاحبه ای درباره این‌که آیا دولت حق انتخاب شهروندان برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی را مورد توجه قرار می‌دهد؟ اظهار کرد: در مجموعه دولت قائل به این هستیم که انحصار استفاده از پیام‌رسان خارجی شکسته شود، اما این حق را نیز برای شهروندان و مردم باید قائل باشیم که بتوانند از میان گزینه‌های متعدد داخلی و خارجی انتخاب داشته باشند.

وی همچنین درباره ورود دادستانی به موضوع استعفای مجدد شهردار تهران گفت: اگر استعفای مجدد آقای نجفی را نتیجه تذکر و اظهارنظر دادستانی بدانیم، ضایع شدن حق شهروندی ایشان صحیح است اما تا جایی که من بررسی کردم استعفای مجدد ایشان به خاطر اظهارنظر دادستانی نبوده است.

دستیار رییس‌جمهور در امور حقوق شهروندی خاطرنشان کرد: ورود دادستان به موضوع استعفای شهردار تهران به این نحو نه فقط حق شهروندی آقای نجفی بلکه حق شهروندی همه کسانی که به اعضای شورای شهر تهران رای داده‌اند را نیز در بر می‌گیرد. دادستانی نباید به این شکل به موضوع شهرداری تهران ورود پیدا می‌کرد.

وی درباره این‌که آیا رییس‌جمهور در جلسه مشترک سران قوا به این موضوع خواهد پرداخت؟ گفت: حتما رییس‌جمهوری این ملاحظه را دارند و با توجه به رویکردی که ایشان دارند نیازی به توصیه در این زمینه نخواهد بود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین