کد خبر: ۱۳۶۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بارش برف در محور کندوان و بارش باران در تمامی محورهای استان هستیم و از لحاظ ترافیکی نیز تردد در تمامی راه‌ها به‌صورت پرحجم و روان است.
ناطقان: علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت تردد خودروها در محورهای مازندران اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمام محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است.

وی بیان کرد: از لحاظ جوی شاهد بارش خفیف برف در محور کندوان هستیم و در سایر محورهای مازندران شاهد بارش باران هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: با توجه به بارش باران سطح محورهای مازندران لغزنده بوده که لازم است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی تردد کنند.

این مسؤول با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز از آب‌اسک به رودهن ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از رودهن به آب‌اسک به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است، افزود: همچنین تردد انواع تریلی‌ها از ساعت 12 تا 24 امروز از محور سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: همچنین درصورت لزوم و افزایش حجم خودرو اعمال محدودیت مقطعی در محور کیاسر در دستور کار قرار دارد.

قدمی در پایان با تأکید بر اینکه مسافران قبل از بازگشت وضعیت محورهای مازندران را استعلام کنند، خاطرنشان کرد: بازگشت از سفر را به زمان شب موکول نکنند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین