کد خبر: ۱۳۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
سخنگوی نظامی نیرو‌های مسلح مصر اعلام کرد که بامداد امروز شنبه ۱۴ تروریست تلاش کردند وارد یکی از پادگان‌های ارتش مصر در سیناء شوند که همگی آن‌ها به هلاکت رسیدند.
ناطقان: در پی حمله عناصر تکفیری به یک مقر نظامی در سیناء مصر، ۸ نظامی مصری کشته و ۱۵ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش المیادین، سخنگوی نظامی نیرو‌های مسلح مصر اعلام کرد که بامداد امروز شنبه ۱۴ تروریست تلاش کردند وارد یکی از پادگان‌های ارتش مصر در سیناء شوند که همگی آن‌ها به هلاکت رسیدند.

وی افزود: برخی از عناصر تروریست خود را منفجر کردند که در پی آن ۸ سرباز مصری کشته و ۱۵ نفر نیز زخمی شدند.

ارتش مصر در فوریه گذشته عملیاتی نظامی با نام "عملیات سیناء ۲۰۱۸" علیه گروه‌های تروریستی در سیناء آغاز کرد.

از زمان برکناری محمد مرسی رئیس‌جمهور اسلامگرای مصر در جولای سال ۲۰۱۳ میلادی تاکنون، در پی حملات گروه تروریستی داعش، صد‌ها نفر از نیرو‌های ارتش و پلیس مصر کشته شده‌اند.


عبدالفتاح السیسی رئیس‌جمهور مصر حالت فوق‌العاده در این کشور را برای یک دوره سه ماهه دیگر تمدید کرد.

بعد از حمله تروریستی به دو کلیسا در "طنطا" و "اسکندریه" مصر که گروه تروریستی داعش آن را بر عهده گرفت، این چهارمین باری است که وضعیت فوق‌العاده در این کشور تمدید می‌شود.

قانون وضعیت فوق‌العاده اختیارات پلیس را در دستگیری و تحت پیگرد قرار دادن مظنونان و همچنین اعمال محدودیت‌ها در آمد و شد، گسترده‌تر می‌کند.

وضعیت فوق العاده برای بار اول در اکتبر سال ۲۰۱۴ میلادی در استان شمال سیناء مصر برقرار شد.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین