کد خبر: ۱۳۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور از بارش برف، باران و مه گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی از محورهای کشور خبر داد.
ناطقان: سرهنگ نادر رحمانی، درمورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: درحال حاضر در محور هراز در هر دو مسیر محدوده‌های آب اسک تا پلور ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

رییس مرکز اطلاعات و مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به استان هایی که در آنها بارش باران مشاهده می ‌شود اشاره کرد و گفت:  اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی،‌آذربایجان غربی، گلستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی،  البرز و تهران چنین وضعیتی را دارند . همچنین در محورهای خواف – تربت حیدریه و تربت جام- فریمان در استان‌ خراسان رضوی محور سمنان – گرمسار دراستان سمنان و محورهای رشت- لاهیجان و رشت – قزوین در استان‌ گیلان  بارش باران مشاهده می‌شود.

وی در ادامه از بارش برف در محورهای اردبیل – آستارا و اردبیل –مغان در استان اردبیل و محورهای هراز - کرج –چالوس و فیروزکوه خبر داد و به مه گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی محورها اشاره کرد و افزود: وضعیت در محورهای اردبیل – خلخال و اردبیل- سراب دراستان اردبیل ، محورهای بجنورد- اسفراین و بجنورد – آشخانه در استان خراسان شمالی و محور شهمیرزاد – سمنان در استان سمنان چنین وضعیتی را دارند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین