کد خبر: ۱۳۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از وقوع یک فقره غرق شدگی کودک 7 ماهه در این شهرستان خبر داد .
ناطقان:  جاوید مهری در تشریح این خبر گفت: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره غرق شدگی در استخری در اسفراین مامورین انتظامی سریعا در محل حاضر شدند.

وی افزود: برابر اعلام ماموران حاضر در صحنه در این حادثه یک کودک 7 ماهه در داخل استخر افتاده و متاسفانه جان خودش را از دست داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این قتل عمده بوده و جست و جو برای شناسایی قاتل آغاز شد.

مهری ادامه داد: برابر اظهارات حاضرین در محل این کودک توسط پدر خود داخل استخر انداخته شده است و عملیات برای دستگیری پدر این کودک آغاز گردید.

این مقام انتظامی گفت: با تلاش ماموران پدر این کودک که در داخل منزل خود مخفی شده بود دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی بیان کرد: این فرد که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما در بازجویی های صورت گرفته عرصه را بر خود تنگ دید و به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین علت این جنایات هولناک را اعتیاد پدر این کودک به مواد مخدر بیان کرد و گفت: تحقیقات برای علت دقیق این حادثه هنوز ادامه دارد.

 مهری در پایان از تمام شهروندان خواست تا آستانه تحمل خود را بالا ببرند و از اختلافات کوچک امتناع کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگوار نباشیم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین