کد خبر: ۱۳۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
شهرداری منطقه ۵ با تشکیل اکیپ های ویژه و اتخاذ راهکارهای برنامه ریزی شده به درخواست شهروندان در خصوص رفع سد معبر بساط گستران در معابر عمومی تحقق بخشید.
ناطقان: امیر رضا جلالی فراهانی_ رئیس اداره بازرسی منطقه در پاسخ به پیام های ثبت شده در سامانه نظارت همگانی  ۱۸۸۸ منطقه اعلام کرد:در سال گذشته تعدادی از شهروندان منطقه ۵ با ثبت پیام در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ درخواست رفع سد معبر دستفروشان را از برخی معابر سطح منطقه داشتند که براین اساس شهرداری منطقه ۵ با اتخاذ تصمیمات مناسب وبرگزاری جلسات هم اندیشی با حضور قائم مقام ، شهرداران نواحی و روسات ادارات نسبت به پاسخ دهی صحیح در کوتاه ترین زمان ممکن جامه عمل پوشاند.

وی ادامه داد: باید خاطر نشان کرد که در ایام پایانی سال ۱۳۹۶، شهرداری منطقه ۵ با تشکیل اکیپ های ساماندهی بساط گستران نوروزی پیشنهاد محل های جایگزین برای عرضه کالا به این قشر از شهروندان را داد و با ساماندهی به موقع  امکان تسهیل تردد عابرین را فراهم کرد.

رئیس اداره بازرسی منطقه افزود : این اقدامات به طور مستمر در سال جدید با جدیت دنبال شده و آزاد سازی معابر و ساماندهی بساط گستران همچنان در دستور کار قرار دارد.

ترافیک بلوار فردوس غرب ساماندهی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 5 نیز از انسداد تقاطع خیابان بهار – فردوس و احداث دور برگردان پروانه ای در تقاطع خیابان فردوس – الهام  به منظور حل معضل ترافیک سطح محدوده خبر داد.

محمد باقر اسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در تشریح ساماندهی حجم تردد تقاطع خیابان  بهار – فردوس که یکی از مهمترین معابر محدوده غربی منطقه محسوب می شود گفت: با توجه به تردد فراوان خودروها برای رسیدن به فروشگاه هایپر استار و محدودیت دسترسی به ضلع جنوب غربی بزرگراه‌های شهید باکری و علامه جعفری ، تمهیداتی نظیر مطالعات گسترده ترافیکی و اجرای تغییر زمان بندی چراغ های راهنمایی در ساماندهی ترافیک این معبر موثر واقع نشد. بنابراین با تصویب کمیته شبکه معابر سازمان ترافیک شهر تهران ، انسداد کامل تقاطع خیابان بهار –فردوس و مکانیزه شدن پل عابر محدوده فوق ، با هدف کاهش بار ترافیکی این معبر انجام شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، وی افزود: مهم ترین پیامد انسداد تقاطع  خیابان بهار – فردوس انتقال حجم ورودی محله کوی ارم به بزرگراه شهید باکری و احداث دور برگردان پروانه ای تقاطع فردوس – الهام بوده است.همچنین با حذف تمام حرکت های عبوری و تداخل‌های حرکتی از تقاطع خیابان  بهار – فردوس احتمال وقوع تصادف و تنش های حرکتی  به میزان قابل ملاحظه ای کاهش یافت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین