کد خبر: ۱۳۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۲
به تازگی مد جدید برای تور لباس عروس موسوم به (تور پرنده) فضای مجازی را درنوردیده است. استفاده از این مد عجیب با گذشت چند روز ابعاد تازه‌ای به خود گرفته به طوریکه در تعداد زیادی از مراسم‌های ازدواج مردم چین از این تور‌های پرنده استفاده شده است.
ناطقان: تور پرنده با یک سیم نامرئی به سقف آویزان شده و پس از پیچ و تاب خوردن و با ایستادن عروس در جایگاه روی سر او جایگذاری می‌شود. سایت خبری شانگ‌های چین فیلمی را منتشر کرده و روش استفاده از تور عروس پرنده را با جزئیات به نمایش گذاشته است. این فیلم نشان می‌دهد که ایده‌ی تور پرنده‌ی لباس عروس با سرعت و دقت بسیاری انجام می‌شود و تور شیک و زیبا روی عروس که با افراد خانواده و دوستان احاطه شده قرار می‌گیرد.

این فیلم تاکنون ۱۲ میلیون بازدید داشته است. بسیاری این مد جدید را دوست داشته اند و عده‌ای دیگر آن را ایده‌ای دم دستی و مبتذل ارزیابی کرده اند. شما چه فکر می‌کنید؟



منبع: فردا
برچسب ها: مراسم عروسی ، مد ، چین
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین