کد خبر: ۱۳۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: بیشترین بارش برف در این مدت از کندوان با ارتفاع 35 تا 50 سانتی‌متر گزارش شده است.
ناطقان: سیدمحمدرضا رضوی امروز، اظهار کرد: بارندگی از شنبه شب در آسمان مازندران گسترش پیدا کرد که به‌دلیل کاهش دما بارش در ارتفاعات به‌صورت برف بود.

وی بیان کرد: بیشترین بارش برف در این مدت از کندوان با ارتفاع 35 تا 50، سیاه‌بیشه 25، محدوده امام‌زاده هاشم هراز 15 تا 20، شوراب سوادکوه،کجور و کلاردشت 15، ارتفاعات هزارجریب بین 5 تا 15، بلده 11، آلاشت پنج و کیاسر چهار سانتی‌متر به ثبت رسیده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران ادامه داد: بیشترین بارش باران نیز در این مدت از پل‌سفید 23، ساری 22، دشت‌ناز و قراخیل قائم‌شهر 21 و نوشهر و آمل 17 میلی‌متر گزارش شده است.

رضوی با اعلام اینکه امروز بارش‌ها کماکان در آسمان مازندران ادامه دارد، گفت: براساس نقشه‌های امروز هواشناسی پایان هفته‌ای همراه با افزایش دما و وزش باد گرم پیش رو داریم.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین