کد خبر: ۱۳۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
فرمانده انتظامی بندر مرزی آستارا از کشف خودروی سرقتی کرج در این شهرستان خبر داد.
ناطقان: سرهنگ «رسول عزیزی» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اعمال تخلف متعدد حادثه‌ساز توسط یک دستگاه خودروی ساینا در محور مواصلاتی شهرستان، این موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد : طی استعلام و بررسی به عمل آمده ، مشخص شد خودروی مذکور طی چند روز گذشته در شهرستان کرج توسط سارق و یا سارقین به سرقت رفته است.

عزیزی با اشاره به این‌که خودروی اعلامی با دو سرنشین در کمربندی آستارا به اردبیل توسط مأموران انتظامی شناسایی و با اقدامات تأمینی و مراقبتی خودرو متوقف شد، تصریح کرد: سارقان با استفاده از تاریکی شب، اقدام به فرار کردند که یکی از سارقان که 32 ساله بود، با هوشیاری مأموران دستگیر شد.

وی با اشاره به این‌که متهم در بازجویی‌های انجام شده به 4 فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در استان‌های البرز، گیلان و اردبیل اقرار کرد، گفت : متهم پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شهرستان شد.

فرمانده انتظامی آستارا خاطرنشان کرد: تلاش در خصوص دستگیری سارق دوم در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفته که نتیجه متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی از هم‌وطنان خواست برای پیشگیری از سرقت خودرو، وسائل نقلیه خود را به سیستم ایمنی و هشداردهنده تجهیز و از پارک خودرو در مناطق کور و خلوت خودداری کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین