کد خبر: ۱۳۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در برخی از بزرگراه‌ها و معابر تهران خبر داد.
ناطقان: سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران اظهار کرد: با پایان بارش‌ها در اکثر نقاط تهران در عصر امروز، ترافیک عصرگاهی در مقایسه با ترافیک صبحگاهی از  وضعیت بهتری برخوردار است و خوشبختانه شهروندان نیز با پلیس همکاری خوبی دارند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور با آمادگی کامل در سطح معابر شهر حضور دارند، درباره وضعیت ترافیکی معابر تهران گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که در حال حاضر در مقاطعی از بزرگراه‌های همت، حکیم، چمران، نواب، یادگار امام، شیخ فضل الله نوری، کردستان، مدرس و صدر ترافیک پرحجم و نسبتا سنگین است.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیکی خیابانهای تهران نیز گفت: حجم ترافیک در بلوار سعادت آباد، اندرزگو و سعادت آباد  بالا و نسبتا سنگین است و در خیابان‌های مرکزی همچون کارگر، ولیعصر، جمهوری، مصطفی خمینی و ... وضعیت کمی بهتر و ترافیک نیمه سنگین است.

رازقی به رانندگان توصیه کرد که در شرایط بارانی حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین