کد خبر: ۱۳۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
دادستان تهران آخرین وضعیت دستگیری و اجرای حکم سعید مرتضوی را تشریح کرد.
ناطقان: عباس جعفری دولت‌آبادی در مورد عدم دسترسی به فردی که در رابطه با پرونده کهریزک به دو سال حبس محکوم شده و حکم جلب وی نیز از سوی اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت صادر شده، به اتهاماتی که برخی در این زمینه به دستگاه قضایی وارد کرده اند پاسخ داد و با خاطرنشان کرد: قوه قضائیه با هیچ‌کس از هر گروه و جریانی که باشد تعارف ندارد.

وی گفت: گفت: دادستانی در مورد پرونده‌هایی که با حیثیت دستگاه قضایی مرتبط است، طبق قانون عمل کرده و خواهد کرد؛ و در مورد این محکوم نیز دستورات لازم برای اجرای حکم به ضابطین داده شده و به کسانی که مسئول پیگیری موضوع هستند، تأکید شده است که باید حکم صادره اجرا شود.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی نشان داده است که با هیچ جریان و گروهی عقد اخوت ندارد، همان طور که در قبل از عید برخی از سران یک جریان سیاسی دستگیر شده و برخی می‌گفتند که این دستگیری‌ها به دلیل ایام نوروز به تأخیر بیفتد اما قوه قضاییه و دادستانی در راستای سیاست مبارزه با فساد با هر گروه و هر جریان بدون تبعیض، با رعایت حقوق متهمان اقدام کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین