کد خبر: ۱۳۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران افزایش قیمت نهاده‌ها و ازدیاد تقاضا برای تخم‌مرغ را دلیل اصلی نوسان قیمت این محصول اعلام کرد.
ناطقان: ناصر نبی پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران از افزایش ۲۰۰ تومانی نرخ تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون نرخ هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۶۰۰، متوسط دانه‌ای ۳۸۰ و شانه‌ای ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان است.

وی افزایش قیمت نهاده‌ها و ازدیاد مصرف را دلیل اصلی نوسان قیمت تخم‌مرغ نسبت به هفته‌های اخیر اعلام کرد.

نبی‌پور با انتقاد از نوسان شدید قیمت نهاده‌ها، افزود: در سه ماه اخیر نرخ هر کیلو ذرت ۸۵۰ و کنجاله سویا ۲ هزار تومان بود که هم اکنون با افزایش قابل توجهی هر کیلو ذرت با نرخ هزار و ۲۰۰ و کنجاله سویا ۲ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار، تصریح کرد: با توجه به نوسان شدید قیمت نهاده‌ها، نرخ تخم‌مرغ در بازار غیرقابل پیش‌بینی است و حال باید منتظر ماند و دید که بازار نهاده‌ها به کدام سمت و سو می‌رود.

وی با اشاره به اینکه آنفلوانزای حاد پرندگان کماکان ادامه دارد، تصریح کرد: از ابتدای سال ۲۵ تا ۲۶ گله در یزد، کاشان و اشتهارد معدوم شدند که بنا برآخرین اعلام صندوق بیمه تا کنون ۶۰ درصد خسارت ناشی از آنفلوانزا پرداخت شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین