کد خبر: ۱۳۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
سایت sportskeeda پنج ستاره قاره آسیا در جام جهانی را معرفی کرد که نام سردار آزمون نیز در آن دیده می‌شود.
ناطقان: به نقل از سایت sportskeeda ، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تقریبا ۵۰ روز دیگر در این کشور شروع می‌شود و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها در ۸ گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند. در این بین قاره آسیا برای اولین بار ۵ تیم در جام جهانی دارد و امیدوار است تیم‌های این قاره نتایج شایسته‌ای کسب کنند.

پنج ستاره آسیایی در جام جهانی روسیه به شرح زیر هستند:

 سردار آزمون (ایران)

خیلی‌ها الان سردار آزمون را بهترین بازیکن جوان قاره آسیا می‌دانند. این بازیکن ۲۳ ساله رکورد بسیار خوبی در تیم ملی دارد و توانسته است ۲۳ گل در ۳۱ بازی ملی ثبت کند. او در حال حاضر با وجود سنی که دارد، پنجمین گلزن برتر تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود. او به خوبی توانسته وارث علی دایی در نوک خط حمله ایران باشد. آزمون در انتخابی جام جهانی ۱۱ بار برای ایران گلزنی کرد. او با آمادگی بسیار خوبی به روسیه خواهد رفت چون در ۹ دیدار اخیر همراه ایران ۸ گل به ثمر رسانده است. 

تعجبی ندارد که باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند. هر چند ایران در جام جهانی در گروه بسیار سختی قرار گرفته است و صعود از گروه کاری بسیار دشوار برای ایران محسوب می‌شود ولی خیلی‌ها منتظرند اولین نمایش آزمون را در یک تورنمت سطح بالا ببینند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین