کد خبر: ۱۳۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با غیبت افشین پیروانی برگزار شد.
ناطقان: تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد. این تمرین سرخپوشان بدون غایب و با حضور همه بازیکنان و اعضای کادر فنی برگزار شد و تنها غایب ویژه‌ این تمرین افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس بود.

ابتدا و با نظر برانکو بازیکنان به دو دسته کاورپوش و بدون کاور تقسیم شدند و بازیکنانی که معمولا در ترکیب اصلی تیم قرار می‌گیرند بازیکنانی بودند که در دسته بدون کاور قرار گرفتند.

همچنین بازیکنانی از جمله محسن مسلمان، امید عالیشاه و شایان مصلح نیز جزو دسته کاورپوشان تمرین امروز  سرخپوشان پایتخت بودند.

در ابتدا بازیکنان پرسپولیس کارهای ترکیبی و سانتر از جناحین را تمرین کردند و سپس با نظر برانکو بازیکنانی که کاور بر تن نداشتند به تمرین ضربات آزاد و کارهای ترکیبی پرداختند.

در این تمرین شایان مصلح و بشار رسن که کاور پوشیده بودند به جمع اصلی پرسپولیس ‌اضافه شدند.

علیپور و انصاری در تمرین و کارهای تیمی شرکت نکردند و همراه با پزشک تیم، تنها به دور زمین ورزشگاه شهید کاظمی دویدند.

در تمرین امروز حدود ۷۰ هوادار پرسپولیس حاضر شدند و بازیکنان و کادر فنی این تیم را تشویق کردند. آنها  با تشویق سید جلال حسینی، به کاپیتان پرسپولیس لقب "جهانی" دادند و از صادق محرمی، دفاع راست این تیم درخواست کردند در فصل بعد نیز در این تیم بماند و قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین