کد خبر: ۱۳۷۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
تاکنون و در روز چهارم مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا، سه نماینده دیگر تیم ملی حذف شدند.
ناطقان: چهارمین روز مسابقه‌های بوکس قهرمانی جوانان آسیا از صبح امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۹۷ به میزبانی شهر بانکوک در تایلند پیگیری شد و سه نماینده تیم ملی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

این دوره از رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان آسیا، به منظور کسب سهمیه المپیک جوانان برگزار می‌شود و نفرات برتر این رقابت‌ها جواز حضور در المپیک را کسب می‌کنند.

نکته جالب توجه در رقابت‌های امروز، حذف "دانیال شه‌بخش" نماینده 56 کیلوگرم تیم ملی ایران یکی از پرحاشیه‌ترین بوکسورهای رده سنی جوانان بود که مقابل حریف قزاقستانی خود نتیجه را واگذار کرد.

پیش از این حواشی‌ مبنی بر سن بالای "شه‌بخش" توسط رسانه‌ها پخش شده بود که از سوی فدراسیون بوکس تکذیب شد. گفته می‌شد "دانیال شه‌بخش" بوکسور سیستان و بلوچستانی تیم ملی جوانان، پیش از این با نام "عبدالحمید شولی‌بر" در اردوی تیم بزرگسالان حضور داشته است.

"عبدالحکیم بیگدر و اکبر مردمی" بوکسورهای اوزان 64 و 75 کیلوگرم تیم ملی بودند که به ترتیب، مقابل رقبایی از کشورهای ترکمنستان و تایلند نتیجه را واگذار کرده و از دور رقابت‌هاکنار رفتند.

هدایت تیم ملی بوکس جوانان را عبدالرضا انصاری به عنوان سرمربی در اختیار دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین