کد خبر: ۱۳۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
رئیس کلانتری 101 تجریش از دستگیری فردی که خود را به عنوان بازرس ویژه وزارت بهداشت معرفی کرده و اقدام به اخاذی از صنوف کرده بود، خبر داد.
ناطقان: سرهنگ عباسعلی ابراهیمی دراین‌باره گفت: چندی پیش تعدادی از شهروندان به کلانتری 101 تجریش مراجعه و اعلام کردند که فردی پس از مراجعه به مغازه آنها خود را بازرس ویژه وزارت بهداشت معرفی کرده و پس از دریافت مبالغی وجه نقد، از محل متواری شده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات ماموران پلیس برای دستگیری این فرد آغاز شد، گفت:‌ مأموران  در پایش های اطلاعاتی  مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان نیاوران شناسایی کرده و با اخذ مجوز از مقام قضایی برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

 رئیس کلانتری 101 تجریش با بیان اینکه مأموران کلانتری 101 تجریش مدتی تردد مأمور قلابی را تحت مراقبت قرار دادند، تصریح کرد: سرانجام متهم در حالی که با اعلام همان عنوان جعلی در مغازه ای مشغول بازرسی بود دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

ابراهیمی با بیان اینکه متهم در کلانتری تحت بازجویی قرارگرفت، گفت: همچنین در بازرسی صورت گرفته از متهم تعدادی مدارک جعلی نیز از وی کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری 101 تجریش با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم گفت:‌ این فرد پس از اعتراف به بزه انتسابی و نیز دعوت از مالباختگان به کلانتری و شناسایی متهم، با پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین