کد خبر: ۱۳۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
مراسم روز جهانی نجوم با ویژه برنامه های گسترده از جمله رصد ماه و ستارگان و همچنین برپایی نمایشگاه های تخصصی و نمایش فیلم های مستند درباره کرات دیگر، جمعه هفتم اردیبهشت ماه در برج میلاد برگزار می شود.
ناطقان: علاقه مندان به علم ستاره شناسی و رصد ستارگان می توانند در روز جمعه با حضور در برج میلاد از امکانات رایگان رصد ماه و ستارگان از طریق تلسکوپ‌های تخصصی این کار استفاده کنند و همچنین پای صحبت های متخصصان علوم ستاره شناسی بنشینند.

در این روز قرار است سمینارها و سخنرانی های تخصصی درباره علم ستاره شناسی توسط گروهی از منجمان و ستاره شناسان در گالری های شرقی و غربی برگزار شود و این فرصت خوبی برای علاقه مندان به این علوم است تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنند.

همچنین نمایشگاه تخصصی از تصاویر نجومی به همت باشگاه نجوم برج میلاد در گالری غربی برج میلاد برپا خواهد شد.

این مراسم از ساعت 9 الی 22 روز جمعه 7 اردیبهشت ماه در گالری‌های شرقی و غربی برج میلاد برگزار می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد، حدود شش سال است که روز نجوم با همکاری مجله نجوم در برج میلاد تهران در حال برگزاری است و خوشبختانه اقبال عمومی خوبی از جانب مردم و فعالان این حوزه به آن بسیار زیاد است.

هر سال نزدیک‌ترین روز پایانی هفته از اواسط ماه آوریل تا اواسط ماه می (اواخر فروردین تا اواخر اردیبهشت)، که ماه در حالت تربیع اول باشد به عنوان روز جهانی نجوم انتخاب می‌شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین