کد خبر: ۱۳۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
هافبک کلمبیایی بایرن مونیخ اعتراف کرد که تیمش با شکست برابر رئال کار سختی در دیدار برگشت خواهد داشت. او به احتمال بازگشت به رئال هم واکنش نشان داد.
ناطقان: به نقل از آس، خامس رودریگس بازیکن کلمبیایی بایرن مونیخ در دیدار برابر تیم سابق خود رئال مادرید بازی خوبی را به نمایش گذاشت. بایرن با وجود آنکه در آلیانس آره نا از رئال پذیرایی کرد اما با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا کار سختی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

رودریگس از کار سخت تیمش در دیدار برگشت سخن به میان آورد. او گفت: رئال مادرید از دو فرصتی که به دست آورد دو گل به ثمر رساند این درحالی بود که ما چندین فرصت خوب گلزنی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه از فرصت های خود به خوبی استفاده نکردیم و به همین خاطر بازنده بازی شدیم. این دیدار را باید فراموش کرد و به دیدار برگشت فکر کرد.

او ادامه داد: با این شکست کار ما در دیدار برگشت بسیار سخت خواهد بود. باید در برنابئو هوشیارانه بازی کنیم و از هر فرصتی که به دست می آوریم نهایت استفاده را ببریم.

رودریگس درباره وضعیت خود در بایرن گفت: روزهای خوبی را در بایرن پشت سر می گذارم. پیوستن به تیم بزرگ بایرن تجربه خوبی برای من داشته است. خوشبختانه امشب هم خوب بازی کردیم  و از عملکردم راضی هستم.

این بازیکن کلمبیایی درباره بازگشت به رئال گفت: نمی دانم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. الان  من بازیکن بایرن مونیخ هستم و از حضور در این تیم خوشحال هستم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین