کد خبر: ۱۳۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه درگذشت زنده یاد عباس عطار عکاس برجسته ایرانی را به جامعه هنری ایران و دیگر کشورهای جهان و خانواده و علاقه مندان آثار ارزشمند وی در اقصی نقاط عالم تسلیت گفت.
ناطقان: بهرام قاسمی خاطرنشان کرد: آثار ماندگار این چهره نامدار و پیشکسوت ایرانی و بین المللی در تاریخ هنر و هنرمندان و روایتگران تصویری ایران و جهان همواره خواهد درخشید و بی شک آثار و یادگار های ستودنی و همه کوشش های بی مثال او مجموعه ای ارزنده و مایه مباهات ایرانیان و دیگر دوستداران هنر و فرهنگ و تاریخ در ایران و نزد سایر جهانیان در هر گوشه از جهان خواهد بود. این بزرگ مرد حوزه هنر عکاسی در ادوار حساس تاریخ ایران با تلاش خود بخش های مهمی از تحولات جامعه ایران و بخش هایی از جهان را به خوبی و با کشش و کوششی خستگی ناپذیر به تصویر کشید و شاید تصاویر و روایت های مصور به یادگار مانده او از دوران انقلاب اسلامی ایران از سرآمد های بجا مانده تصویری از آن برهه تاریخی به شمار آید.
منبع: ایسنا
برچسب ها: قاسمی ، تسلیت ، عطار
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین