کد خبر: ۱۳۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
دانشجویان و متقاضیان دریافت بن‌کارت فیزیکی می‌توانند از تاریخ ۸ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به شعبه‌های بانک شهر نسبت به دریافت بن‌کارت‌های خود اقدام کنند.
ناطقان: به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دانشجویان و طلابی که در زمان ثبت‌نام خواستار دریافت بن کتاب فیزیکی بودند، می‌توانند از روز شنبه (۸ اردیبهشت ماه) با مراجعه به شعبه‌های بانک شهر نسبت به دریافت بن‌کارت‌های خود اقدام کنند.

توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی از ۸ اردیبهشت‌ماه تا پایان زمان نمایشگاه در کلیه شعبه‌های بانک شهر و پیشخان‌های شهرنت بانک شهر انجام می‌‍‌شود.

در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تعداد ۱۴۴ هزار و ۵۴۹ دانشجو و طلبه خواستار دریافت بن خرید کتاب بوده‌اند که از این تعداد ۱۰۴ هزار و ۵۵۳ متقاضی دریافت بن فیزیکی، ۴۴۳۴ نفر متقاضی بن NFC و ۳۵ هزار و ۵۶۲ متقاضی از طریق کارت ملی هوشمند ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.

بن خرید کتاب دانشجویی و طلاب به مبلغ یک میلیون ریال است که ۶۰ درصد آن از سوی دانشجو و ۴۰ درصد آن نیز از سوی معاونت امور فرهنگی تامین می‌شود.

همچنین بن‌کارت‌های سازمان‌ها و نهادها پس از بررسی درخواست‌ها، از تاریخ ١٢ اردیبهشت فقط در شعبه میدان فردوسی کد ٣٢٩ توزیع می‌شود.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین