کد خبر: ۱۳۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
رییس کمیته ملی المپیک گفت: از رییس شورای المپیک آسیا خواستیم میزبانی برخی رویدادهای جهانی و نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا به ایران داده شود.
ناطقان: رضا صالحی امیری در حاشیه دیدار با شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا گفت: شیخ احمد از شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار ورزش آسیاست و خوشبختانه رویکرد مثبتی برای کمک به ورزش ایران دارد. دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان هم توضیحاتی را به او دادند. ما در صحبت‌هایی که داشتیم به چند محور رسیدیم. اول اینکه آکادمی ملی المپیک ایران که از مراکز بزرگ پژوهشی در منطقه است مورد توجه بیشتری قرار گیرد و کنگره‌های مختلفی را نیز میزبانی کند و اینکه بعضی از رویدادهایی که در جهان برگزار می‌شود را در داخل خود ایران یا مناطق آزاد میزبانی کنیم که او هم رویکرد مثبتی داشت. دوم اینکه ایران دوباره نشست هیات اجرایی شورای المپیک آسیا را دوباره میزبانی کند که قبلا یک بار این اتفاق افتاده است و سوم اینکه شیخ احمد از جانب شورای المپیک آسیا برای توسعه ورزش قهرمانی ایران اعلام آمادگی کرد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم سفر شیخ احمد به ایران مقدمه‌ای برای همکاری‌های بیشتر باشد. او قرار است امشب دیداری را با مدیران ارشد و روسا و دبیران کل کمیته ملی المپیک بعد از انقلاب داشته باشد. فردا هم دیداری با معاون اول رییس جمهور و سپس روسای فدراسیون‌ها خواهد داشت.

صالحی امیری در مورد اینکه آیا در دیداری که داشتند در مورد کاهش سهمیه‌های وزنه‌برداری و وضعیت کشتی ایران هم صحبت شد یا خیر تاکید کرد: اجازه دهید مذاکرات به نتیجه برسد. آن را رسانه‌ای خواهیم کرد اما فکر می‌کنم میزبانی که از حضور او در ایران داشتیم خوب باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین