کد خبر: ۱۳۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
رییس دفتر رییس جمهور روز سه شنبه از نمایشگاه کالای ایرانی در حسینیه امام خمینی(ره) بازدید کرد و از نزدیک با تولید کنندگان به گفت‌وگو پرداخت.
ناطقان: محمود واعظی در این بازدید ضمن گفت‌وگوی حضوری با تولید کنندگان و مسوولین غرفه تولیدات ایرانی در بخش های مختلف از جمله لوازم خانگی، نوشت‌افزار، پوشاک و منسوجات، مواد غذایی، دارو و تجهیزات پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل کودک، لوازم خودرو و وسایل صنعتی و ساختمانی، در جریان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدکنندگان، مسائل و دغدغه‌های آنان قرار گرفت.

تولید کنندگان کشورمان نیز در جریان این بازدید مهم‌ترین دغدغه ها، درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را درباره چگونگی تقویت و حمایت از واحدهای تولیدی و تبلیغ و معرفی مناسب کالای ایرانی بیان کردند.

رییس دفتر رییس جمهور نیز با تقدیر و اعلام حمایت قاطع دولت از تولیدکنندگان ایرانی، لزوم تلاش برای ارتقای هر چه بیشتر کیفیت محصولات داخلی برای جذب پایدار بازار در فضای رقابتی را مورد تاکید قرار داد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین