کد خبر: ۱۳۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت حجت بن الحسن (عج) و همچنین فرا رسیدن روز معلم، پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمود:
ناطقان: بر کسی پوشیده نیست که مقدرات بزرگ ترین فرهنگ ها و کشورها چگونه درکلاس های کوچک مدارس رقم می خورد. در حقیقت معلمان در ساعات کاری خود در حال ترسیم مختصات آینده کشور خویش اند و همان ها هستند که می توانند عزت و عظمت را قرین این آینده سازند. پس با این توصیف چه انسانی بزرگ تر از معلم و چه پیشه ای دوران سازتر از معلمی است؟

هزاران بوسه بر دستان و شانه های گچ آلودتان که هرچه آموختیم از خون دل خوردن هایتان بود. هر تار موی سپیدی بر جبینتان حکایت از رنجی داشت که برای روشنی اندیشه ما بر خود هموار ساختید و هر انحنایی بر گرده های نحیفتان، حکایتگر بار سنگینی بود که برای اعتلای ما بر دوش کشیدید.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سرمایه، میلاد پرسرور منجی بشر، حضرت حجت بن الحسن(عج) و روز معلم را به محضر تمامی هم وطنان ارجمند به ویژه معلمان ارجمند و جامعه بزرگ تعلیم و تربیت تبریک و تهنیت عرض نموده، یاد و خاطره معلم مجاهد، شهید مرتضی مطهری را گرامی می دارم.

علیرضا پویان شاد
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین