کد خبر: ۱۳۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود اظهاراتش پیرامون خبر موافقت خود با فیلترینگ تلگرام در دیدار با اعضای شاخه جوانان برخی احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا را تکذیب کرد.
ناطقان: محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود اظهاراتش پیرامون موافقت خود با فیلترینگ تلگرام را در دیدار با اعضای شاخه جوانان برخی احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا تکذیب کرد. 

وی در این باره نوشت: «بسیاری از جوانان احزاب سیاسی در جلسه مذکور حضور داشته‌اند، این گزارش صحت ندارد.»

 صبح امروز روبط عمومی حزب موتلفه اسلامی در خبری ضمن تشریح برخی بحث‌های صورت گرفته در جلسه مذکور، از قول آذری جهرمی نوشته بود: 

وزیر ارتباطات با بیان اینکه علم و دانش لازمه اعلام نظر در مسائل تخصصی است و با تایید این نکته که تلگرام و پاول دوروف، به تعهدات خود عمل نکرده و حامی تروریسم در دنیا است، اظهار کرد: من با فیلترینگ تلگرام موافقم اما در شورای ملی فضای مجازی فقط یک حق رای دارم.

آذری جهرمی در این نشست قول داد تا دغدغه‌ها و مطالبات جوانان را در هیات دولت مطرح و مسائل مربوط به وزارت ارتباطات را با جدیت پیگیری کند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین