کد خبر: ۱۳۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
وزیر بهداشت گفت: فردوسی قرن‌ها پیش شعر "توانا بود هر که دانا بود" را سروده است و امروز در قرن بیست و یکم، کسی تواناست که عالم خداترس باشد.
ناطقان: دکتر سید حسن هاشمی در بیست و چهارمین سمینار سالیانه فارابی ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری بیست و چهارمین دوره از این سمینار، گفت: گفت: برای سربلندی و موفقیت بیمارستان فارابی، افراد زیادی برای آموزش، ارتقای مهارت‌ها و اعتبار ایران و ایرانی زحمت کشیده و پیر شده‌اند. آنچه به ارتقای دانش و مهارت چشم پزشکی در بیمارستان فارابی کمک می کند، علاقه مندی، تعصب، آموختن و آموزش دادن است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: اگر بخواهید در تراز نیاکان و بزرگان بیمارستان فارابی حرکت کنید، باید همدلی داشته باشید و از رقابت‌های بی‌جا و آزار دهنده، پرهیز کنید.   مهم است که رقابت علمی داشته باشید و در راستای عالم شدن حرکت کنید.

هاشمی اضافه کرد: برخی افراد نمی‌خواهند که فارابی به شایستگی دست یابد و در علوم پزشکی و چشم پزشکی، نقش آفرین باشد. بنابراین باید مراقبت کنید.

وزیر بهداشت با اشاره به ضرورت حفظ احترام اساتید، گفت: اساتید در کلاس و اتاق عمل آموزش‌های مهمی به دانشجویان و پزشکان می‌دهند و اگر می خواهید که مورد احترام باشید تا می توانید به ویژه به اساتید، والدین و دیگران احترام بگذارید.

هاشمی در پایان یادآور شد: فردوسی قرن‌ها پیش شعر "توانا بود هر که دانا بود" را سروده است و امروز در قرن بیست و یکم، کسی تواناست که عالم خداترس باشد؛ چراکه پول، زور، مقام و منصب نمی تواند نمادی از توانایی باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین