کد خبر: ۱۳۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: احساس می کنم ما به عنوان مدیران کشور باید مسیری را برای مردم ترسیم کنیم که در آن هم حمایت شوند و هم زندگی آرامی را تجربه کنند گاهی احساس می کنیم که حرف مردم را می زنیم اما در واقع نا امیدی را به آنها القا می کنیم.
ناطقان: به گزارش خبرنگار مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر به خراسان رضوی، در شورای اداری شهرستان جوین گفت: احساس می کنم ما به عنوان مدیران کشور باید مسیری را برای مردم ترسیم کنیم که در آن هم حمایت شوند و هم زندگی آرامی را تجربه کنند گاهی احساس می کنیم که حرف مردم را می زنیم اما در واقع نا امیدی را به آنها القا می کنیم.

آذری جهرمی با اشاره به اهمیت اولویت بندی کردن موضوعات مختلف اظهار کرد: باید برآورد داشته باشیم که چقدر هزینه ها رشد پیدا می کند و چه اندازه از نظر درآمدی با محدودیت مواجه هستیم.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به محدودیت های بودجه ای تصریح کرد: بودجه را هم می شود صرف ساخت جاده و هم می شود صرف تشکیل ادارات جدید کرد اما به هر صورت باید بتدریج در میان موضوعات اولویت هایی ایجاد کنیم.

بالاترین مقام مسوول حوزه ICT کشور با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی گسترش دیوان سالاری اداری جدید جزو اولویت های اصلی نیست، خاطر نشان کرد: نباید پول ها صرف تشکیلات اداری جدید شود چون با نظام بهره وری منافات دارد. اما توجه به این نکته نیز ضروری است که ایجاد بعضی از زیرساخت ها حایز اهمیت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دو استراتژی برای انجام توسعه وجود دارد، تشریح کرد: استراتژی اول بر این اساس است که مطابق آن تلاش می کنند منطقه ای مرکزیت سیاسی بگیرد و به واسطه آن، دوایر دولتی ایجاد شده و در ذهن ها آبادی بوجود آید. اما مطابق مدل دول اقتصاد را در منطقه ای توسعه می دهند تا آبادی و ظرفیت های بعدی در آنجا ایجاد شود که البته هرکدام از این استراتژی ها مزایا و معایب خود را دارند.

وی با اشاره به اینکه وقتی منطقه ای مرکز سیاسی می شود، شهر شده و دارای تشکیلات ادارات مختلف و دفاتر می شود، افزود: این درحالیست که واقعا در زندگی جاری مردم ایجاد این دفاتر و تشکیلات اداری چه تغییری را باعث می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین