کد خبر: ۱۳۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸
سرمربی سابق منچستریونایتد با خونریزی مغزی که داشت در بیمارستان بستری است.
ناطقان: به نقل از اکسپرس، الکس فرگوسن آخر هفته گذشته در خانه‌اش واقع در منطقه چشایر مورد حمله مغزی قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

او هنوز در بیمارستان سلطنتی سلفورد بستری است و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد. به دنبال این اتفاق عجیب دنیای فوتبال برای سرالکس آرزوی سلامتی کردند و با ارسال پیام‌هایی با خانواده او ابراز همدردی کردند.

آلان لروین گزارشگر اسکای اسپورتس می‌گوید: فرگوسن فعلا در تحت مراقبت ویژه این بیمارستان باقی می‌ماند. در حال حاضر اخبار جدیدی پیرامون وضعیت او در دسترس نیست. اما می‌دانیم که روش درمان خونریزی مغزی بسیار موفقیت آمیز بود.

این سرمربی 76 ساله در طول حضور 27 ساله به همراه منچستریونایتد 38جام کسب کرده است و به عنوان یکی از برترین مربیان فوتبال جهان لقب دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین