کد خبر: ۱۴۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
استاندار کرمانشاه گفت: وزیر امور خارجه کشور موافق بازگشایی مرز خسروی است و فردا نیز با دستیار ارشد وزیر امور خارجه، در کرمانشاه جلسه خواهیم داشت.
ناطقان: هوشنگ بازوند عصر امروز چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، بر مردمی شدن بحث اربعین و موکب ها تاکید کرد و گفت: بهتر است در این رابطه مسئولین دولتی کار هدایت را بر عهده بگیرند و اصل کار به مردم واگذار شود تا پایدار باشد.

استاندار کرمانشاه اربعین را یک رویداد بزرگ فرهنگی و مذهبی اعلام کرد وافزود: در هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد بزرگ باید همه دولت های اسلامی مشارکت داشته باشند تا به نحو احسن برگزار شود.

بازوند خاطر نشان کرد: کمیته زیرساخت مکلف است تا قبل از ماه مبارک رمضان جلسه‌ای در این رابطه در قصرشیرین تشکیل دهد و کلیه مشکلات را حل و فصل کند و نیازهای خود را از دستگاههای اجرایی خواستار شود.

وی به سفر جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه کشور به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در جلسه ای که فردا با این مسئول داریم یکی از درخواست های ما تلاش برای بازگشایی مرز خسروی خواهد بود.

این مقام ارشد استان ادامه داد: در حال حاضر وزیر امور خارجه کشور و تمام مدیران ملی با بازگشایی این مرز موافق هستند و آقای ظریف هم گفت: مشکلی در این خصوص نداریم.

بازوند تصریح کرد: باید نامه ای به اداره کل اوقاف و امور خیریه کشور بنویسیم که با عنایت به زلزله اخیر اعتباراتی را برای ساخت مساجد تا قبل از اربعین در نظر بگیرند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: اگر امسال از همین امروز به صورت جدی پیگیر باشیم ان شاءالله امیدواریم با عنایت امام حسین(ع) مشکلات حل و فصل شود و این مسیر برای زوار بازگشایی شود.

بازوند گفت: بازگشایی این مسیر می تواند امیدی به مردم منطقه بدهد و فرصت خوبی برای منطقه ایجاد کند.

وی همچنین به سفر وزیر بهداشت طی فردا اشاره کرد و گفت: در جلسه بازسازی که فردا با ایشان داریم کلیه مشکلات درمانگاه‌ها و خانه های بهداشت مطرح تا دستورات لازم اتخاذ شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین