کد خبر: ۱۴۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
مدیر روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران از صدور دستور پلمب پلمب یک قنادی به دلیل رعایت نکردن و بحرانی بودن وضعیت بهداشتی در منطقه ۱۶ تهران در طرح گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران خبر داد.
ناطقان: علی اکبر حقانی مدیر روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران بیان کرد: با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان و بنا به درخواست دادگستری کل استان تهران، طرح گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی تهران به همراه قضات دادسرا‌های ۱۶ گانه مناطق تهران بزرگ و با همراهی پلیس اماکن عمومی، کارشناسان دانشگاه‌های علوم پزشکی و بازرسان بهداشت محیط ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار شد.

مدیر روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در یکی از ماموریت‌های ۱۶ گانه اکیپ گشت و در منطقه ۱۶ که با حضور سرپرست دادسرای این منطقه  و نمایندگاه وزارت بهداشت و پلیس اماکن عمومی انجام شد، طی بازرسی و نظارت بر ۸ قنادی یک مورد به دلیل رعایت نکردن نکات لازم و بحرانی بودن وضعیت بهداشتی، متخلف شناخته و دستور پلمب آن از سوی مرجع قضایی صادر شد.

حقانی ادامه داد: همچنن به دلیل تخلفات بهداشتی به ۲ مورد از قنادی‌ها اخطار داده شد و ۲ مورد نیز مشمول جریمه نقدی شدند و در این بین یک قنادی به دلیل رعایت نکات لازم در قیمت‌گذاری، ارائه کالای با کیفیت و رعایت شئونات اخلاقی مورد تشویق قرار گرفت.



منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین