کد خبر: ۱۴۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی این نیرو برای ارتقای ارائه خدمات درمانی و امدادی به شهروندان خبر داد.
ناطقان: سردار حسین اشتری در بیست و پنجمین همایش سراسری مدیران و روسای بهداشت، درمان و امداد ناجا که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی ناجا برگزار شد، گفت: ناجا گستردگی و تنوع ماموریت بالایی دارد و به همین دلیل می‌بایست نیرویی پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه ناجا توانسته در عرصه‌های مختلف توفیقات خوبی را به دست آورده و در کنار مردم و برای تامین امنیت آنان فعالیت کند، گفت: یکی از این اقدامات و خدمات ناجا در حوزه بهداشت و درمان است. امروز نیروی انتظامی حدود 9 بیمارستان و 32 پلی کلینیک دارد و تعدادی از بیمارستان‌های این نیرو نیز در حال راه اندازی است که امیدوارم با حمایت‌های وزارت بهداشت زودتر این بیمارستان‌ها به بهره‌برداری برسد.

سردار اشتری با بیان اینکه ناجا در مقاطع مختلفی به کمک و یاری مردم می‌رود، گفت: در راهپیمایی اربعین بیش از 2.5 میلیون زائر به زیارت رفته و بازگشتند و همکاران حوزه بهداشت و درمان من در ناجا با استقرار در مرزها به این عزیزان خدمات درمانی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی ناجا در مناطق محروم به شکل رایگان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم تا خدمات درمانی خود را به مردم ارائه دهیم.

اشتری با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) در خصوص اینکه امنیت و سلامت بزرگترین نعمات خداوند هستند، گفت: بخش اعظمی از سلامت و امنیت مردم امروز به دست ناجا و وزارت بهداشت تامین می‌شود و همین امر نشان می‌دهد که همکاری و هماهنگی میان این دو دستگاه چقدر تاثیرگذار است.

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به تفاهم‌نامه منعقد شده میان وزارت بهداشت و نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: در این تفاهم‌نامه زمینه‌های همکاری بین ناجا و وزارت بهداشت آورده شده است و این زمینه خوبی برای همکاری‌های جدید میان پلیس و وزارت بهداشت است تا بتوانیم در اجرای ماموریت‌هایمان به یکدیگر کمک کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در حاشیه این نشست و در جمع خبرنگاران نیز ابراز امیدواری کرد که با همکاری وزارت بهداشت سطح خدمات درمانی نیروی انتظامی ارتقای کیفی نیز بیابد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین